Головна

Повернення та Обмін

 

 
 
Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
 
1. Обміняти товар належної якості.
 
2. Повернути товар належної якості.
 
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
 
 

Який товар підлягає обміну:

 
1. Товар, у котрого є чек;
 
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
 
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
 
 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

 
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
 
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
 
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
 
 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

 
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
 
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
 
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
 
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
 
 
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - Українa, м. Київ, індекс 03113 вул. Полковника Шутова, 9 оф. 450
 
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
 
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.
 
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.